Przejdź do treści
Strona główna
WDŻ - Wychowanie do życia w rodzinie

Primary links

  • Dydaktyka
  • Rysunki
  • Scenariusze
  • Karty pracy
  • Pytania
  • Zabawy
  • Forum
  • Polecam
  • WDŻ - blog
  • Kontakt
  • Porozmawiajmy

Ścieżka nawigacyjna

  1. Strona główna
  2. Dydaktyka
  3. Karty pracy

Analiza konfliktu


Przez Monika, 26 luty, 2011
  • Zaloguj się aby dodawać komentarze

Odnośniki nawigacji książki Analiza konfliktu

  • Sprawdź co wiesz o sposobach zakażenia wirusem HIV?
  • W górę
  • Balon złości - Uwaga - nie wytrzymam!

Konflikt jest nieodłącznym elementem życia. Mówimy o kimś, że jest osobą bezkonfliktową bądź przeciwnie konfliktową. Konflikt z różną częstością pojawia się w życiu. Dlatego warto zastanowić się, jak jest wywoływany, czego możemy się w trakcie niego nauczyć.

Kilka pytań, które pomogą zachować nam zimną krew i zdrowy rozsądek.
1. Z kim się pokłóciłem?
2. Co chciałem osiągnąć?
3. Co chciała osiągnąć druga osoba?
4. Jak postępowałem w trakcie konfliktu ( słowa, czyny)?
5. Jak postępowała druga osoba w trakcie konfliktu ( słowa, czyny)?
6. Jak czuję się teraz?
7. Jak może czuć się druga osoba?
8. Co mógłbym zrobić, aby zakończyć kłótnię?
9. Co mogłaby zrobić druga osoba, aby zakończyć kłótnię?

Odpowiedzi na pytania powinny pomóc znaleźć rozwiązanie konfliktowej sytuacji.

  • Podstawa programowa wychowania do życia w rodzinie
  • Program nauczania Wychowanie do życia w rodzinie dla klas V-VI Teresa Król, Krystyna Maśnik, Grażyna Węglarczyk
  • Przemoc i cyberprzemoc
  • Rysunki
  • Scenariusze
  • Karty pracy
    • "Zróbmy to" - asertywna odmowa
    • "Zły dotyk"
    • AIDS
    • Analiza konfliktu
    • Balon złości - Uwaga - nie wytrzymam!
    • Cechy charakteru - Bingo
    • Czerwone światło
    • Czy jesteś gotowy, aby zostać rodzicem?
    • Dlaczego lubię być dziewczyną? Dlaczego lubię być chłopcem?
    • Dojrzewanie
    • Drzewo decyzyjne
    • Emocje - dobre i złe
    • Historia warta przeczytania
    • Jak powiedzieć nie ;)
    • Jak umiejętnie zagospodarować swój czas
    • Jestem asertywny
    • Kobieta, powinna/może: Mężczyzna powinien /może:
    • Krytyka może być konstruktywna
    • Krzyżówka - Rodzina
    • List do siebie
    • Mój autoportret - jestem, potrafię, lubię....
    • Mój chłopak/dziewczyna to osoba, która:
    • Nieszczęśliwa dziewczyna
    • Ocena zajęć
    • Od Ciebie nauczyłem się;)
    • Odcisk ręki
    • Przyjaźń i wartości w życiu
    • Sprawdź co o mnie wiesz?
    • Strategie umiejętnego gospodarowania czasem
    • Sztuka skutecznego odmawiania
    • Telewizja w moim życiu
    • Teraz, kiedyś, wkrótce...
    • To już umiem
    • Worek z marzeniami
    • Zareklamuj siebie:)
    • Zaufanie
    • Zróbmy „to” – Asertywna odmowa - ćwiczenie
    • Złości mnie…..
  • Pytania
  • Zabawy
WDŻ - Wychowanie do życia w rodzinie

Copyright 2009-2013 Monika Tofilska