Przejdź do treści
Strona główna
WDŻ - Wychowanie do życia w rodzinie

Primary links

  • Dydaktyka
  • Rysunki
  • Scenariusze
  • Karty pracy
  • Pytania
  • Zabawy
  • Forum
  • Polecam
  • WDŻ - blog
  • Kontakt
  • Porozmawiajmy

Ścieżka nawigacyjna

  1. Strona główna
  2. Dydaktyka
  3. Karty pracy

"Zły dotyk"


Przez Monika, 26 luty, 2012
  • Zaloguj się aby dodawać komentarze

Odnośniki nawigacji książki "Zły dotyk"

  • "Zróbmy to" - asertywna odmowa
  • W górę
  • AIDS

„Zły dotyk”

1. Kontakt z ludźmi, dotykanie jest bardzo ważne. Ale czasami zdarza się „zły dotyk”, który sprawia przykrość i może być niebezpieczny.
Podaj przynajmniej trzy przykłady takich sytuacji
-
-
-
2. Czasami „dotyk” wywołuje zakłopotanie. Zastanów się i podaj przykłady takich sytuacji.
-
-
-
3. Zdarza się, że „dotyk” nie wywołuje od razu zakłopotania. To uczucie może pojawić się po jakimś czasie. Nie od razu wiesz jak zareagować. Zastanów się w jaki sposób rozwiązać ten problem, aby ponownie się nie pojawił.
-
-
-
4. Czasami osoby, którym doświadczyły „złego dotyku” są zbyt przerażone lub zawstydzone, aby cokolwiek zrobić. Zastanów się i podaj trzy osoby do których bez obaw możesz zwrócić się o pomoc.
-
-
-
5. Dlaczego ważne jest aby opowiedzieć o takim problemie komuś zaufanemu, nawet jeśli dowiedziałeś/aś się o tym w zaufaniu. Podaj przynajmniej trzy powody.
-
-
-
6. Jeśli, znasz kogoś kto doświadcza „złego dotyku” i powiedział ci o tym zastanów się i podaj sposoby, w jaki sposób można mu pomóc.
-
-
-

  • Podstawa programowa wychowania do życia w rodzinie
  • Program nauczania Wychowanie do życia w rodzinie dla klas V-VI Teresa Król, Krystyna Maśnik, Grażyna Węglarczyk
  • Przemoc i cyberprzemoc
  • Rysunki
  • Scenariusze
  • Karty pracy
    • "Zróbmy to" - asertywna odmowa
    • "Zły dotyk"
    • AIDS
    • Analiza konfliktu
    • Balon złości - Uwaga - nie wytrzymam!
    • Cechy charakteru - Bingo
    • Czerwone światło
    • Czy jesteś gotowy, aby zostać rodzicem?
    • Dlaczego lubię być dziewczyną? Dlaczego lubię być chłopcem?
    • Dojrzewanie
    • Drzewo decyzyjne
    • Emocje - dobre i złe
    • Historia warta przeczytania
    • Jak powiedzieć nie ;)
    • Jak umiejętnie zagospodarować swój czas
    • Jestem asertywny
    • Kobieta, powinna/może: Mężczyzna powinien /może:
    • Krytyka może być konstruktywna
    • Krzyżówka - Rodzina
    • List do siebie
    • Mój autoportret - jestem, potrafię, lubię....
    • Mój chłopak/dziewczyna to osoba, która:
    • Nieszczęśliwa dziewczyna
    • Ocena zajęć
    • Od Ciebie nauczyłem się;)
    • Odcisk ręki
    • Przyjaźń i wartości w życiu
    • Sprawdź co o mnie wiesz?
    • Strategie umiejętnego gospodarowania czasem
    • Sztuka skutecznego odmawiania
    • Telewizja w moim życiu
    • Teraz, kiedyś, wkrótce...
    • To już umiem
    • Worek z marzeniami
    • Zareklamuj siebie:)
    • Zaufanie
    • Zróbmy „to” – Asertywna odmowa - ćwiczenie
    • Złości mnie…..
  • Pytania
  • Zabawy
WDŻ - Wychowanie do życia w rodzinie

Copyright 2009-2013 Monika Tofilska